WORKSHOP PR AGENCY AND MUSIC MARKETING SOFIA ILYAS (FLOAT PR)
27/01/2016 17:00, Jazz bar
no implicit conversion of nil into String
– Sofia stála dříve u promotion a marketingu značky Erased Tapes a nyní založila svou vlastní PR hudební agenturu a o svých zkušenostech a strategiích v této oblasti se podělí i s vámi. http://www.floatpr.com/
Téma: Promoagentura / Hudební marketing
- jak prezentovat sám sebe jako umělce (tiskové zprávy, fotky apod.)
- všichni jsou důležití (jako pracovat v „kruhu“ – tj. rovnocenný přístup ke všem – novinář (nezapomeňte, že jde také o hudební fanoušky, kteří kupují hudbu), zvukaři, osvětlovači, majitelé obchodů s hudbou, distributoři – všichni jsou důležití a mohou ovlivnit vaše PR pozitivním způsobem)
- důležitost osobního kontaktu (odpočiňte si aspoň na jeden den od svého počítače a setkávejte se s lidmi, novináři apod.)
- buďte aktivní (ptejte se, učte se, pomozte tomu, aby se vaše nahrávky dostaly do rukou novinářů)
- nikdy nevíte, kdo se dívá (neopomeňte žádný aspekt, nikdy nevíte, kdo se dívá…)